بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فردوسی پور مجری برنامه 90 است یا کارشناس داوری!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-01/10562025521477366704.jpg

نکته جالب این بود که بازیکنان و سرمربی راه آهن نسبت به خطای هند ساموئل در دقیقه 90 بازی اعتراض داشتند و معتقد به پنالتی بودند!
نه صحنه ای که میرزابیگی آنرا پنالتی تشخیص داده بود!
مورد بعدی کارشناسی داوری بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران بود که آقای  میرزابیگی معتقد بودند که گل نفتی ها به درستی مردود اعلام شده بود و بازیکن تیم نفت در آفساید به توپ ضربه زده بود!این در حالی بود که رئیس کمیته داوران در معدود دفعاتی که در مورد قضاوت یک داور و صحنه خاصی از یک بازی نظر خود را اعلام کرده بود و معتقد بود که گل نفتی ها در شرایط کاملا صحیح  به ثمر رسیده بود!
از نکات دیگر بخش داوری این هفته برنامه نود اشتباهات داوری به سود تراکتورسازان تبریزی بود که در این دیدار مشخص شد،ضمن درست بودن گل فجری ها بازیکن تیم شیرازی نیز نبایستی از زمین بازی در نیمه اول اخراج میشده!
جالب اینکه سرمربی تیم فجر بنا بر اظهار نظرهای بازیکنانش گل صحیح تیمش را آفساید دانسته بود،ولی همین مربی مقابل استقلال از داوری بسیار شاکی و به زمین  اعتراض میکرد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 10 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه نود,عادل فردوسی پور,کارشناسی داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com